zondag 24 juli 2011

Count your blessings


Deze week werd ik blij van: het uitstapje dat ik maakte met Zus en Grote Beer (op stap met de trein naar oom en tante in de grote stad), de foto's die Zus de hele tijd maakt, broertje dat ons hielp met de tuin, en de vakantie die we vierden.
Na een wat moeizame maandag is het eigenlijk daarna vooral leuk geweest. Ze stellen zoveel vragen (wat betekent teleurgesteld, wat betekent daar ben je nog niet aan toe, wat betekent betekent?), ze vertellen zulke leuke verhalen en ze hebben zo leuk gespeeld, in en uit huis.
De tent is van vandaag, volgens Ruby Ellen een makkelijk project, maar voor een leek als ik... Zoals je ziet kijkt Grote Beer ontzettend ge├»nteresseerd naar die bijzondere machine die er op tafel staat. Hij is geleend en bij alles wat ik deed moest ik moeders bellen, maar uiteindelijk staat 'ie. En nu zijn ze op-vakantietje aan het doen. Ze zijn zo ver weg, dat ik rustig mijn logje kan maken.
Waar werd jij blij van deze week? Kijk maar eens bij deze mensen voor nog meer zegeningen: Anne, EstherEffieTabithaFroukjeMaritMaartjeLeontienBelindaMireilleIris en Anki .
----------------------------------------------------------------------------------------------------------
This week I was happy celebrating holidays. Big Bear, Sister and I went on an outing, to an aunt and uncle in the big city, by train. Sister is practicing her photography skills and this sometimes delivers true treasures. My brother who helped us with the garden. 
After a dreary Monday the rest of the week was just great. They ask so many questions (what does disappointed mean, what does it mean 'you are not ready for that yet', what does mean mean?), they tell great stories and they play so wonderfully, in and out house.
The tent is from today. According to Ruby Ellen a super easy project, but not necessarily according to me. Big Bear is looking in awe at the amazing machine at our kitchen table. I borrowed it and called my mom for every step of the process. But it's there and now they are on holiday at such a far away place, that I even have time to post this.
What made you happy this week? Have a look at these girls  AnneEstherEffieTabithaFroukjeMaritMaartjeLeontienBelindaMireilleIris and Anki  for more blessings.

6 opmerkingen:

  1. Heeeeel leuk de tent,
    goed gedaan zeg.
    Heerlijk vakantietje spelen!
    Lief dat roze kruiwagentje
    van de grote hulp!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De manden in de kast heb
    ik een hele tijd geleden
    gekocht bij de HEMA.
    Ze waren in de uitverkoop
    voor de helft van de helft
    van de helft ofzoiets.
    Ze waren zo goedkoop
    dat ik de hele voorraad
    mee heb genomen.
    Ik weet niet of ze nog
    ergens te koop zijn.
    T zijn inderdaad leuke
    opbergers.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die tent is geweldig! Die had ik vroeger graag willen hebben zeg!! Ik hoop dat dit weer een fijne vakantieweek voor jullie wordt. Met een ietsjepietsje meer zon.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ohh, jij hebt de Cakies-tent gemaakt, wat gaaf! Ik heb er ook over gedacht, maar Wolf heeft al zo'n tipi waar bloed, zweet en tranen in zitten. Jouw tent is prachtig geworden! En heerlijke blessings weer!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Fijne zegeningen....
    En die vragen, dat ken ik! Mijn zoon is inmiddels 10, dus de vragen worden steeds ingewikkelder ;-)
    Leve Google!

    Die tent is helemaal geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. @Iris: dat viel een beetje tegen, het weer, maar goed, toch wel plezier gehad. Heerlijk, om even weg te zijn.
    @Anki: ik heb er even over gedacht, zo'n tipi, maar durfde het nog niet aan. Eerst maar wat meer meters op de masjien maken, voor ik zoiets aanhaal.
    @Belinda: Oei, er staat ons dus nog wat te wachten. Maar goed, wel heel erg leuk vind ik het en ik leer er zelf ook nog eens wat van.

    BeantwoordenVerwijderen

Als je wat wil zeggen: leuk!